Rahsia Kulit Cantik Dengan Set Melacep Plus+ Mary Kay

Alhamdulillah. Hari ini Nisaa’ berkesempatan untuk membuat video tutorial tentang cara penggunaan set MelaCEP Plus+ dari Mary Kay.
.
Sejak kebelakangan ini Nisaa’ memang fokus tentang penjagaan wajah. Maklum lah, faktor usia yang semakin meningkat. Dan sebagai Beauty Consultant Mary Kay, Nisaa’ kenalah sentiasa melakukan penjagaan kulit wajah. Nak berjumpa dengan orang ramai, kulit kenalah sentiasa cantik.
.
Kalau dahulu, Nisaa’ hanya menggunakan Basic Skin Care sahaja. Sekarang agak berbeza dengan faktor usia. Pada usia sekarang, kulit Nisaa’ memang memerlukan Serum supaya kekal muda. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
.
Jika anda perhatikan, harga Serum adalah sedikit mahal berbanding dengan set asas produk kecantikan. Betul tak? 
Mungkin sebab inilah ramai diantara anda yang skip penggunaan serum ini kan? Akan tetapi, tahukah anda bahawa penggunaan serum ini adalah jauh lebih baik dari penggunaan pelembab kerana kandungan serum adalah lebih pekat dan nutrien yang terkandung didalam nya mampu menembusi lapisan kulit paling dalam berbanding pelembab biasa.
.
Bagaimana pula rutin Nisaa’ untuk menggunakan set MelaCEP Plus+™ Luminous ini?
.
Pagi :
1) Pencuci
2) Penyegar
3) Ultimate Serum / LumiVie Serum
4) Sun Protection
5) Ultimate Cream
.
Malam :
1) Pencuci
2) Penyegar
3) Ultimate Serum / LumiVie Serum
4) Ultimate Cream
.
Ini lah rutin harian Nisaa’ sebenarnya. Rahsia kulit sihat dan paling seronoknya tona wajah sekata. Paling penting untuk kita tahu turutan menggunakan produk supaya penyerapan lebih berkesan.
.
Kesan untuk setiap individu adalah berbeza bergantung kepada kulit anda. 
Apa yang pasti? Nisaa’ suka sangat! Anda bagaimana?
.
Jika anda ingin menyertai Kelas Kecantikan secara PERCUMA dan belum mempunyai Beauty Consultant atau ingin mengetahui tentang kerjaya di Mary Kay, boleh whatsapp Nisaa’ di www.wasap.my/601132540015/NakCantik atau https://www.marykay.com.my/nisaamaarof
.
.
Boleh follow Fabulous with Nisaa' (https://www.facebook.com/nisaafabulous/) untuk dapatkan tips tentang Penjagaan Wajah dan promosi Mary Kay terkini.
.
Follow juga Kelas Kecantikan with Nisaa' (https://m.facebook.com/makeuptricks2/) untuk mendapatkan tarikh-tarikh kelas yang kosong dan tips kecantikan. 


0 comments:

Post a Comment