Serum C+

🌕REPLENISHING SERUM +C🌕

✳Induk dan ibu segala serum ini dirumus utk menggalakkan penghasilan kolagen baru serta membantu mengekalkan kolagen sedia ada supaya tidak terurai! Juga mempunyai ramuan dan protein yg membentuk keanjalan kulit atau 'spring' kpd kulit. 

🤔Tahukah anda serum adalah seperti makanan kulit, dapat memperbaiki kulit kita yang selama ini tidak dijaga dengan baik.Ia mengandungi banyak nutrient yang sgt diperlukan oleh kulit.  

🤔Tahukah anda hanya serum dapat masuk ke bahagian dermis kulit . Barangan lain selain serum tidak dapat masuk ke bahagian berikut.Vitamin C pula merupakan pencerahan semulajadi , membantu kulit awet muda, tegang Dan menyembunyikan usia sebenar setiap wanita.

Apakah kandungan serum C Mary Kay ini?

✳Ekstrak BUAH DELIMA - dikenali sbg 'buah super' kerana mengandungi byk jenis vitamin. 

✳Ekstrak KEKADU PLUM - mempunyai kepekatan vitamin C yg sgt tinggi

✳Ekstrak CAMU CAMU - mempunyai vit C pada paras kedua tertinggi berbanding mana-mana buah. Hanya boleh didapati di hutan hujan Amerika Selatan dan sgt tahan lasak dgn cuaca ekstren di sana.

✳Ekstrak CERI ACEROLA - kaya dgn Vit A dan Vit A dan terbukti mempunyai antioksidan yg tinggi.

✳Ekstrak BERI ANGGUR HITAM - mempunyai paras vitamin dan mineral yg tinggi.

✳Ekstrak BIJI ARGAN - Sejenis bahan botani yg tumbuh di Afrika.

🚫Serum C Mary Kay didatangi dalam 4 tiub .Setiap tiub mempunyai 7 sukatan iaitu untuk digunakan selama 7 hari sahaja.Untuk pengetahuan anda Vitamin C akan cepat rosak ,oleh kerana itu Serum C ini di datangkan dalam 4 tiup kecil, 1 tiup untuk seminggu. 
Bermakna 4 tiup untuk sebulan .Untuk mendapatkan hasil yang superbbbbb anda perlu menggunakan setiap 6 bulan sekali.

🔆Inilah kunci utama kulit wajah yang lebih licin, cerah, muda, elok, sihat dan terangkat! Kesannya seperti BOTOX dan SUNTIKAN VIT C! 😱 Tetapi ianya jauh lebih selamat dan lebih murah berbanding botox dan suntikan! 

Mengapa perlu bayar lebih untuk hasil yg lebih HEBAT bukan?


Inbox Nisaa'

Nisaa'
Beauty Consultant
💋💋💋

#serumc+ #serumc #collagen #sayajual #sayajualserum #marykay #beautyconsultantmarykay #bazaarpaknil #instaonline #shoppingonlinemalaysia #vitamin


0 comments:

Post a Comment